اعترف اننى فعلا فقدت الاهتمام ببيانات المجلس العسكرى من فترة فقد مللت تلك الكلمات التى ( لا تودى ولا تجيب ) والتى اما ان تتكرر واما ان نجد انها تناقض نفسها
بالامس هل علينا البيان 71 من سيادة المجلس العسكرى وهو بصراحة بيان غريب وعجيب
المجلس بيهنى الشعب المصرى برمضان والمسيحيين بصيام العدرا
ده على اساس ان المسيحيين دول شعب تانى غير شعب مصر العظيم
لا وشوف الصيغة
كما يسعدنا ان نتقدم بارق التهانى الى الاخوة المسيحيين .... الخ
كما يسعدكم ماشى يا سيدى
طبعا ده كله غير ان صوم العدرا يوم 7 اغسطس يعنى ده ع حسب علمى والظاهر ان المجلس قال ادخل ده فى ده وابقى خلصت من المعايدة ع الاتنين وخلاص ...
كل ده حمادة واللى عمله المجلس النهاردة من فض الاعتصام بالقوة حمادة تانى.
المجلس المحترم الجميل اللى حمى الثورة وولاده الثوار فض الاعتصام النهاردة بالقوة يا نهار اسود فى نهار اول يوم رمضان يعنى انت امبارح لسه مهنى الناس برمضان وبيس وتمام والنهاردة تعجن فى الناس وتطلع ايمانهم لا وتحبس التاس جوا الجامع وبعدين تكسر الباب وتضربهم
ده ايه الجبروت ده .... وكان المجلس العسكرى يقوم بغزوة غرة رمضان فى التحرير وده على غرار غزوة الجمعة اللى فاتت .
الغريب انى فعلا ملاحظ تعاطف من البعض مع المجلس العسكرى ودعم هايل يعنى ففى تعليق ع الخبر فى جريدة الفجر قال احد القراء
" لازم يتطهر الميدان الوسخ ده اللى ظهر ان فيه ناس مش محترمة
لازم فض هؤلاء العاطلين اضربوهم بالجزم اضربوهم حتى نتطهر من الميدان القذر ده "
ولكم التعليف

صور من الميدان اثناء فض الاعتصام بالقوة.
بالامس هل علينا البيان 71 من سيادة المجلس العسكرى وهو بصراحة بيان غريب وعجيب
المجلس بيهنى الشعب المصرى برمضان والمسيحيين بصيام العدرا ده على اساس ان المسيحيين دول شعب تانى غير شعب مصر العظيم
لا وشوف الصيغة
كما يسعدنا ان نتقدم بارق التهانى الى الاخوة المسيحيين .... الخ
كما يسعدكم ماشى يا سيدى
طبعا ده كله غير ان صوم العدرا يوم 7 اغسطس يعنى ده ع حسب علمى والظاهر ان المجلس قال ادخل ده فى ده وابقى خلصت من المعايدة ع الاتنين وخلاص ...
كل ده حمادة واللى عمله المجلس النهاردة من فض الاعتصام بالقوة حمادة تانى.
المجلس المحترم الجميل اللى حمى الثورة وولاده الثوار فض الاعتصام النهاردة بالقوة يا نهار اسود فى نهار اول يوم رمضان يعنى انت امبارح لسه مهنى الناس برمضان وبيس وتمام والنهاردة تعجن فى الناس وتطلع ايمانهم لا وتحبس التاس جوا الجامع وبعدين تكسر الباب وتضربهم
ده ايه الجبروت ده .... وكان المجلس العسكرى يقوم بغزوة غرة رمضان فى التحرير وده على غرار غزوة الجمعة اللى فاتت .
الغريب انى فعلا ملاحظ تعاطف من البعض مع المجلس العسكرى ودعم هايل يعنى ففى تعليق ع الخبر فى جريدة الفجر قال احد القراء
" لازم يتطهر الميدان الوسخ ده اللى ظهر ان فيه ناس مش محترمة
لازم فض هؤلاء العاطلين اضربوهم بالجزم اضربوهم حتى نتطهر من الميدان القذر ده "
ولكم التعليف

صور من الميدان اثناء فض الاعتصام بالقوة.

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق