عايز تتحكم فى شوية بنى ادمين - سياسيا او دينيا - عايز تلعب فى دماغهم وتمشيهم زى ما انت عايز وما يفتحوش بقهم غير امتداحا و تسبيحا لك ....
اليك االطريقة الفعالة ....
املى دماغ شوية البنى ادمين دول ان كل العالم عليهم..... كل العالم يكرههم يدبر لهم المكائد العالم باسره هو سبب ما يعانوه من اى حاجة ومن كل حاجة
حتى ان معجون الاسنان ما فيش منه بالفراولة
ده بسبب العالم ابن الكلب اللى بيكرهنا وبيحمل لنا كل البغض
اذا كنت هتتكلم معاهم عن الدين املى دماغهم ان دينهم هو الحق تماما وكل العالم عارف انه الحق وعلشان كده بيحاربوه
قولهم ان العالم كله متحالف الان ضد هذا الدين
(هذه الطريقة صالحة مع كل الاديان اللى فى الدنيا حتى دين عبادة القطط كله شغال )
ولو كنت هتتكلم معاه سياسيا استخدم نفس الطريقة برضه مع تغيير طفيف للمصطلحات املى دماغهم ان بلدهم هى احسن بلد فى الدنيا و بلدهم دى عليها العين من ناس كتير....
ناس كتير عايزة خيراتها
كل العالم الان يجلس فى اوضة ضلمة يتامر علينا
ولاد ميتين الكلب قاعدين بيقسموا بلدنا وكل واحد بيحدد نصيبه من دلوقتى
العالم كله حاطط عينه علينا ويده بتلعب فى بلدنا وانه لولاك لعاثت هذه الايادى والارجل والاطراف فى بلدنا فسادا وللعبت فى بلدنا اكس اوه...
املى عقولهم بنظرية المؤامرة
المؤامرة على الدين .... والدين يكافح بمعاونة رب الارباب و انت تحمل المسئولية فى حمايته من الضياع
المؤامرة على البلاد .... وانت تعرف الاعيب المعتدين وستوقفهم عند حدهم ولمزيد من الاثارة قل :-
سادخل الى عقر دارهم واجيب ولاد ميتين الكلب دول من قفاهم واطلع دين ابوهم
ثق تماما انه بعد تنفيذ هذه المهمة سيصبح البنى ادمين فى يدك اطرى من الصلصال و سيمدحونك ويسبحون لك ليل نهار
واعدك ان من بينهم من سيرفعك لدرجة الانبياء وسيقولون عنك انك ظل الاله على الارض وحامى الدين والعرض
ولن يبقى احدا ليقول لك انه او اراد لنا العالم هذه الشرور كلها لما استطاعوا دون معونة منا
نعاونهم بتخاذلنا و كسلنا
لن يبقى احدا لديه شك فى كلامك ليقول لك
لو العالم مركز اوى معانا كده ومشغول بينا للدرجة دى ماكنوش وصلوا للى وصلوا له واحنا فى تراجع مستمر
صدقنى صدقنى لن يبقى احد ليعترضك
بل سيخرون مقبلين يديك متوسلين ان تحيطهم بعنايتك وعلمك
صدقنى .....
صدقنى............
اليك االطريقة الفعالة ....
املى دماغ شوية البنى ادمين دول ان كل العالم عليهم..... كل العالم يكرههم يدبر لهم المكائد العالم باسره هو سبب ما يعانوه من اى حاجة ومن كل حاجة
حتى ان معجون الاسنان ما فيش منه بالفراولة
ده بسبب العالم ابن الكلب اللى بيكرهنا وبيحمل لنا كل البغض
اذا كنت هتتكلم معاهم عن الدين املى دماغهم ان دينهم هو الحق تماما وكل العالم عارف انه الحق وعلشان كده بيحاربوه
قولهم ان العالم كله متحالف الان ضد هذا الدين
(هذه الطريقة صالحة مع كل الاديان اللى فى الدنيا حتى دين عبادة القطط كله شغال )
ولو كنت هتتكلم معاه سياسيا استخدم نفس الطريقة برضه مع تغيير طفيف للمصطلحات املى دماغهم ان بلدهم هى احسن بلد فى الدنيا و بلدهم دى عليها العين من ناس كتير....
ناس كتير عايزة خيراتها
كل العالم الان يجلس فى اوضة ضلمة يتامر علينا
ولاد ميتين الكلب قاعدين بيقسموا بلدنا وكل واحد بيحدد نصيبه من دلوقتى
العالم كله حاطط عينه علينا ويده بتلعب فى بلدنا وانه لولاك لعاثت هذه الايادى والارجل والاطراف فى بلدنا فسادا وللعبت فى بلدنا اكس اوه...
املى عقولهم بنظرية المؤامرة
المؤامرة على الدين .... والدين يكافح بمعاونة رب الارباب و انت تحمل المسئولية فى حمايته من الضياع
المؤامرة على البلاد .... وانت تعرف الاعيب المعتدين وستوقفهم عند حدهم ولمزيد من الاثارة قل :-
سادخل الى عقر دارهم واجيب ولاد ميتين الكلب دول من قفاهم واطلع دين ابوهم
ثق تماما انه بعد تنفيذ هذه المهمة سيصبح البنى ادمين فى يدك اطرى من الصلصال و سيمدحونك ويسبحون لك ليل نهار
واعدك ان من بينهم من سيرفعك لدرجة الانبياء وسيقولون عنك انك ظل الاله على الارض وحامى الدين والعرض
ولن يبقى احدا ليقول لك انه او اراد لنا العالم هذه الشرور كلها لما استطاعوا دون معونة منا
نعاونهم بتخاذلنا و كسلنا
لن يبقى احدا لديه شك فى كلامك ليقول لك
لو العالم مركز اوى معانا كده ومشغول بينا للدرجة دى ماكنوش وصلوا للى وصلوا له واحنا فى تراجع مستمر
صدقنى صدقنى لن يبقى احد ليعترضك
بل سيخرون مقبلين يديك متوسلين ان تحيطهم بعنايتك وعلمك
صدقنى .....
صدقنى............
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق