الأربعاء، 31 أغسطس 2011

امتى ؟؟؟

امتى كانت اخر مرة ضحكت فيها ؟؟؟
ضحكت فيها من قلبك مش علشان تجامل حد بضحكة مصطنعة ؟؟؟
امتى اخر مرة ضحكت فيها من جوة مش ببقك بس ؟؟
امتى اخر مرة فرحت فيها 
اخر مرة دخنت فيها سجائر بفرحة مش بهم يخرج مع دخانك ؟؟
امتى اخر مرة بصيت للدنيا بعينك الحلوة ؟؟
امتى اخر مرة لفيت فى الشوارع وابتسمت ؟
امتى اخر مرة سهرت طبقت وما نمتش وانت بتشرب قهوتك فى صحة السعادة ؟؟
امتى كانت اخر مرة فيها صحيت من نومك الصبح بدرى وانت مبتسم وبتقول صباح الفل يا دنيا .... بقالك كتير بتصحى من نومك بتقول وادى يوم تانى هنعيشه ..
امتى امتى امتى كانت اخر مرة قعدت فيها ع القهوة مع اصحابك بتضحكوا بصوت عالى وانتم تلعنون سيرة الشغل والفلوس وتتحدثون فقط فى امور هزلية تثير ضحككم ؟؟ 
امتى امتى امتى كانت اخر مرة حسيت فيها انك عايش فعلا ؟؟
هه جاوب ... ما ترد عليا
      ولا اقولك خد سيجارة واشرب القهوة وانت ساكت علشان انا عندى صداع

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق